:(

När jag kom hem från jobbet så upptäckte jag döda yngel i Barnkammaren.
 
Plockade tillbaka de levande småfisarna till det större karet och räknade döda yngel..
25 st :(
Varav något var ett Hifin-yngel ...
 
 
 
Jaja inte så mkt att göra åt tyvärr..
 
Sen upptäckte jag något jag inte vet vad det är. Det såg ut som spott(saliv) i ena hörnet och det flöt omkring en massa små små brun/röda prickar.. 
Gissar på antingen bajs från äpplet (men troligen inte) 
Eller att hon försökt lägga ägg men att det varit för hög kondens så väggarna var för blöta.
 
Någon som varit med om liknande som vet vad det är?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tootickisfiskar.blogg.se

Via färgglada bilder och text får ni följa min lilla fiskfamilj som ständigt växer i mina burkar som för tillfället ligger på 720L, 125L, 54L, 20L och 12L.

RSS 2.0