:)

Hon som skulle på dendär bröd-dejten hörde av sig, hon bad om ursäkt för att hon varit så hit o dit med tider så hon erbjöd sig att ÅKA HEM till mig med fiskarna imorgon.

Jag sa att det inte behövdes, utan att jag kan komma o möta henne, typ där hon bor sålänge jag får med "mamma och pappa Ancistrus"
- så dendär skäggige mannen som jag annars skulle köpa för 50 spänn blir Pappa Ancistrus ist. Gratis.
Fast han kommer få byta namn till Absinthe iallafall.

Sen har jag släppt detdär med nano-karet då vi tjivats lite mer på fisk-forumet. Fast med glimten i ögat.
Så, jag är int bitter....
 
Min tid för ett nano kommer också. Jag har fyndat nått så mkt bättre ist, till nya lägenheten.
Ett barbord + 2 stolar för 250 kr. (Nypris för EN stol; 570)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tootickisfiskar.blogg.se

Via färgglada bilder och text får ni följa min lilla fiskfamilj som ständigt växer i mina burkar som för tillfället ligger på 720L, 125L, 54L, 20L och 12L.

RSS 2.0