bilder

 
 
Har äntligen lyckats få lite bilder på mina räkor! :D
Här ovan; tror det kan vara en körsbär (red cherry)
 
 
Under; en mer klarröd krabat, med ett tydligt streck på ryggen. Gissar att även den är en red cherry.
 
 
 
Sen har vi en som är betydligt mer grön. Den skulle jag gissa på är en rainbow.
 
 
 
 
Tillslut så VET jag att det finns en skitfin räka som går åt det blåa hållet i karet, men den krabaten är lite skygg, eller bara allmännt "icke kamera kåt" som vissa andra *hosthost* räkor är...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tootickisfiskar.blogg.se

Via färgglada bilder och text får ni följa min lilla fiskfamilj som ständigt växer i mina burkar som för tillfället ligger på 720L, 125L, 54L, 20L och 12L.

RSS 2.0