Bilder på malarna

Fuck va ja kommer sakna dessa godingar under julhelgen :/

Köpte en tidig Julklapp till invånarna i karet, Äpplena fick en "sköldpadda" (hjälper till att hålla deras skal hårt o snyggt) och malarna fick maltabletter, men tydligen så gillades dem mest av de andra fiskarna x)

Fina Tequila som promt ska ha SIN malgrotta. De andra malarna är typ dubbelt så stora som henne men hon slåss firskt ¨^ Härligt att jag har fler grottor som de kan flytta in i. Denna har hon ju trots allt bott i, i ungefär 1 år :D
 
En av pansarmalarna, vet dock inte exakt namn på den men det ska kollas upp. Ful är den iallafall :) o underbar. Denna får heta Grimsby, då jag ska köra på Disney
 
 
Den till vänster är en av mina favoriter, tycker denne är jättefin!
Hon får tills vidare heta Triton ^^
Sen finns det två som nästan ser likadana ut, o de är den till höger plus en till. De kommer få namnen Merlin och Madame Mim ^^
  Finns några till pansarmalar i karet, men de är så asociala o rädda för kameran så jag har inte fått dem o fastna på bild :(
En av de kommer iaf få heta Gill, och den andra Rajah.
 

Åh sen har vi såklart Fuling! :)
Han får heta Mr Snoops, bara för att han är så ful men så underbar (och gul ^^)
 
Riktiga Mr Snoops <3
 
 
Åh, bara för att, kom o tänka på att Madame Medusa från samma film är SJUUKT likt Miranda, från Sex&the City (dåliga bilder, I know.. men ÄNDÅ)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tootickisfiskar.blogg.se

Via färgglada bilder och text får ni följa min lilla fiskfamilj som ständigt växer i mina burkar som för tillfället ligger på 720L, 125L, 54L, 20L och 12L.

RSS 2.0