Bebbos-Bildeer

 
 
Alltså jag är helt nerkörd i den brandorangea!!! <3
Den lyser upp något så fruktansvärt!
Sen finns det ca 3 till som också är åt det orangea hållet men är liiite mer genomskinliga,
och någon har svarta fenor (dösnyggt x___X) och någon med ränder.
 
Åh, jag kommer INTE kunna skiljas från mina små snyggingar, det är TUR att jag kommer skaffa större kar snart <3
 
Men kommer nog behöva göra mig av med de flesta prickiga/ svartrandiga, så om någon vill "boka" eller köpa avm ig längre fram så kommer de vara billiga :)
Sålänge de kommer till "bra hem" så..
 
Usch, trodde ALDRIG att jag kunde fästa mig SÅ hårt vid några fiskar! :')
 
Åh för övrigt, jag har ju nämnt att jag "räddade" 2 helsvarta/mörkgråa svaga yngel när Midna födde, hon som typ bara födde döda. Det ena dog efter 2 dagar medan det andra kämpade men det var på fishåret alltså... Så jag var liiiite brutal och släppte ner det det riktiga akvariet, för OM det hade varit ute i naturen så gäller ju "starkaste överlever" - så jag tog en vild chansning i hopp om att det ynglet skulle bli lite street smart och rycka upp sig ELLER dö.
 
Det försvann ganska snabbt men några dagar senare (alltså när jag köpte 12l och flyttade över alla yngel) så simmade det fram! :D
Blev så glad. Min lilla fighter hade piggnat till ordentligt,växt en del och överlevt ^^
 
Så jag fångade upp det så det slapp alla vuxna svärdisar och få ta det lugn med sina syskon istället.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tootickisfiskar.blogg.se

Via färgglada bilder och text får ni följa min lilla fiskfamilj som ständigt växer i mina burkar som för tillfället ligger på 720L, 125L, 54L, 20L och 12L.

RSS 2.0