Äppel-rom

Här kommer bild på min rom-kaka :)

Åh så stolt! detta är 2a klasen som lagts. Förra satt uppe i locket och torkade med en gång då den satt för nära lysröret.
Denna satt på glaset, precis ovanför vattenytan ovanför pumpen. Mycket bättre placering.
Dock e denna klasen hälften så stor som den förra och jag vet inte ens om det är befruktade ägg.
Vet ju att äpplen ibland lägger obefruktade klasar och gissar att de gör det för att kolla upp bästa placeringen i akvariet, utan att "slösa ungar".

Jaja, får jag ens 5 överlevande så är jag mer än nöjd! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tootickisfiskar.blogg.se

Via färgglada bilder och text får ni följa min lilla fiskfamilj som ständigt växer i mina burkar som för tillfället ligger på 720L, 125L, 54L, 20L och 12L.

RSS 2.0