Ändrade planer?

Kanske möjligen kommer kunna få hem fiskarna liiiiite tidigare :3

hoppas hoppas. SÅ att nått går åt rätt håll iallafall.. Ligger ju hemma och är sjuk. IGEN.
(Jag har verkligen inte tid med detta...!)
Hoppas det bara var något tillfälligt annars så gissar jag på matförgiftning (men av vad, liksom? Jag har stenkoll på vad jag äter) eller vinterkräksjukan/magsjuka. Möter ju flera hundra människor om dagen, som ska handla av mig och vem vet vad de går runt och bär på?

jaja, så jag är stationerad på soffan. orkar inte ens kolla på tv så det blir att ligga och kolla på akvariet.
Fiskarna är så söta! Så fort jag sätter mig på kortändan av soffan (bredvid akvariet) så kommer nästan alla svärdisar fram och ska simma precis där jag sitter. Åh, mina bäbisar! <3
Attention whores ^^ <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

tootickisfiskar.blogg.se

Via färgglada bilder och text får ni följa min lilla fiskfamilj som ständigt växer i mina burkar som för tillfället ligger på 720L, 125L, 54L, 20L och 12L.

RSS 2.0